TIPS KOMPUTER

INSPIRASI KESIHATAN KOMPUTER

Komputer dan pengguna

Hak Milik INSPIRASI TEKNIK LAWAK Wednesday, August 12, 2009

Tahukah anda bahawa selama berpuluh tahun berkecamuk dalam bidang komputer ini, pelbagai gaya dan ragam telah kami temui.. Kebanyakkannya bergantung kepada personaliti seseorang..ikuti kisah mat rempit sebagai pembukaan - " Bang, komputer saya tangkap "ROOT" la, dulu takat nak bukak fail tu speeding boleh sampai satu lapan , sekarang nak dapat cecah enam puluh pun sakit , kalau main tenet jangan cakap lah bang, orang dah lima tiang,kita baru nak masuk satu..".. Suri rumah cuba membeli tetikus (Mouse) " Dik, mouse ni berapa gig?.. Ini pula pelanggan nak yang murah .. " Lcd monitor ni berapa ?" Kalau jenama DELL ni mahal, kalau nak jimat BENQ pun boleh !! " Ermm..BENQ tu berapa ?..Kalau 25" RM499 ajer.. " Isk..mahal jugak tu..ada yang murah lagi tak ?".. Ada!! " Ha..elok tu..jenama apa?".. Jenama BENGKOK!!!.. kita ikuti pula ayat-ayat syok .. " Kat kedai ni Ramm kira berapa sekilo?.. " Kalau dakwat habis,ganti dengan dakwat PILOT boleh tak?".. Apasal Enjin kete tak sama dengan enjin komputer? kalau enjin kete saya panas lagi elok,tapi komputer ni asal panas ajer, mati sendiri?.. " Kalau kipas cpu ni ganti dengan kipas rumah boleh tak? cepat sikit sejuk!!..Lampu pada tetikus ni kalau bawak gi noreh terang tak ?" Keyboard saya hilang huruf N la, ada jual huruf N tak?

0 ULASAN Anda

Post a Comment

INSPIRASI ANDA

IKLAN UNTUK ANDA..JADI tunggu pe ..

NUFNANG

Followers

bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark

LIVE PARLIMEN