TIPS KOMPUTER

INSPIRASI KESIHATAN KOMPUTER

Tips KEPUTUSAN PRK BAGAN PINANG

Hak Milik INSPIRASI TEKNIK LAWAK Sunday, October 11, 2009



Kata orang bukan penulis berkata kerana penulis mana boleh berkata, penulis cuma boleh bertaip ajer.. kalau kita nak tahu sesuatu pandulah pada pengalaman lalu,nescaya kita akan dapat petunjuk..
Begitu jugalah dengan penulis yang dok tercari-cari dimana boleh dapatkan keputusan terkini dan boleh dipercayai tentang PKR Bagan Pinang.. semasa dok terkial-kial itu teringat penulis beberapa tips yang boleh dijadikan pedoman dan masih diamalkan sehingga kini terutamanya oleh stesen TV kita..


1. Kalau Spr kata keputusan diumumkan selewatnya 8 malam, tapi kita dok tunggu punya tunggu tapi sampai 10 malam berita pun tak dapat lagi..yakinlah bahawa pemenangnya ialah calon Pakatan Rakyat. 


2. Sekiranya selepas 12 malam pun keputusan masih belum diumumkan, cubalah tengok-tengok layar kecil yang bergerak laju kat bawah screen tv anda..itulah keputusannya bila calon Pakatan menang..


3. Jika dipusat pengundi atau pengiraan kertas undi tidak ada menteri yang hadir, ataupun mereka dah hilang awal lagi..itu maknanya calon Pakatan Rakyat yang menang..

4. Tidak akan ada apa-apa ulasan selepas kemenangan..walaupun menang calon Pakatan tetap disalahkan kerana terdapatnya unsur-unsur keganasan..


Itu jika calon Pakatan Rakyat yang menang..jika calon BN yang menang?


1. 7.30 malam keputusan bertubi-tubi keluar..berita pula tak henti-henti siarkan kemenangan..kalau boleh semua cerita malam itu hendak dibatalkan kerana hendak memberi laluan kepada acara gilang gemilang itu..

2. Ulasan demi ulasan akan diberi kekadang sehingga berhari-hari untuk membuktikan gagasan BN telah diterima rakyat..


3. Pakatan Rakyat akan terus berkubur dan tidak mampu bangkit kembali..




Jika ada diantara kita yang menyokong mana-mana pihak terasa hati..penulis tidak dapat mengulas apa-apa..tetapi.. lihatlah..dan inilah yang berlaku.. tak percaya..lihat tv anda..
 

0 ULASAN Anda

Post a Comment

INSPIRASI ANDA

NUFNANG

Your Electronic Warehouse - Save on select Bose® products
New Barnes & Noble Membership Program!
Gifts for Grads
nook-The Ultimate Gift for Mom
Discount Golf World - FREE Gift with the Purchase of Select Bridgestone and Precept Golf Balls

Followers

Gifts for Grads
Pre-Order 'The Short Second Life of Bree Tanner : An Eclipse Novella'
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark

LIVE PARLIMEN