TIPS KOMPUTER

INSPIRASI KESIHATAN KOMPUTER

SKETSA KISAH PENGORBANAN AIDIL ADHA- Adaptasi jiwa kacau.

Hak Milik INSPIRASI TEKNIK LAWAK Thursday, November 26, 2009



- Anak - " Ha..mari-mari nak kena sepak!!

Ibu - " Isk..sabar anakku..sabar.. kan Mummy dah terangkan malam tadi.. Inilah pengorbanan Mummy anakku ..sabar..sabar

Anak- " Tidak Mummy..aku tidak mahu jadi yatim..aku masilh kecil"..

Ibu- " Tidak anak..tidak!! Mummy dah berjanji, biarlah tahun ni Mummy jadi korban..tiap tahun Mummy tunggu giliran..asyik mengandung jer..Mummy dah nekad!!..

Anak-" Mummy..jangan tinggalkan daku.."..

2.

  - " Ingat Tommy  ..bila i tiada disisimu lagi. ingat segala janji kita..jangan makan keturunan lembu."
 - " I tak mau dengar !!!".
- "Ala..tak pe la..inilah pengorbanan I paling besar U know..
- " I tak mau dengar !! ".
 -" You pun tahu Tommy..inilah cita-cita I selama ini..setiap tahun I tunggu dipilih..inilah saat paling gembira dalam hidup I ..
- " I tak mau dengar !! You tahu betapa cintanya I pada U.. I tak mau dengar semua alasan U.. I keciwa dengan U..

3.

  -" Rasanya macam ada orang nampak jer aku nyorok kat sini..isk..isk.. ?.."

4.

  - Kena Kontrol kecantikan ni..moga-moga tak jadi korban aku tahun ni..ehem..ehem..

5.

  Bang..bang.. pilih saya bang.. pilih saya bang.. saya kurang lemak baik untuk kesihatan..bang..ala..bang..pilih la saya..

6.

  - Selamat dah kot lepak tempat tinggi ni.?.hui..penat giler kena kejar tadi.. Cilake budak tu dibaling selipar..nasib baik tak kena Jambul aku ni..Isk..penatnye..

7.

  - Ingat Fauzi..jangan gerakkan kaki kau bila tuan kita datang nanti..Kontrol kaki tu biar nampak macam patah..Fokus pada muka..buat-buat sakit..ingat pesan aku..Tu la aku dah pesan,,jangan makan banyak, ko degil..tengok aku..kurus tak jadilah bahan korban..

- Ok..ok....aku tengah kontrol la ni..emmmm..emmmm..

8.

  - Mana aku nak nyorok ni.. Sekulah ni nampak kosong jer..Oh..lupe.!!.cuti sekulah sekarang ni..patutla telah berlaku kekosongan murid..

9.

  - Ingat Yang.. mereka datang jer, kita berpecah..lari sekuat hati..

- Baik bang..harap pelarian kita nanti berjaya hendaknya..

- Abang pun begitu juga..nanti jumpa kat tempat biasa ye ling..ingat dalam perigi lama Pak Leman..tunggu sampai abang datang tau..

- " Kalau tak selamat macam mana?

- Isk..jangan cabul mulut tu. ingat teknik dan falsafah pelarian yang abang ajar ari tu .Kiok !! Kiok!!

10.

  - Cuba tengok lidah saya ni bang..kan ada penyakit kuku dan mulut ni..cuba tengok..nampak tak bang.. Tak baik bang bagi orang makan lembu sakit..tak dapat pahala..malah dapat dosa tau !!

11.

  - Rapat..rapat kalau nak kena tanduk !! cuba rapat..cuba ler !! Uhhhh..bummm!!!

12.

  - Nampak gayanya jadi korban jalan raya ajerlah aku kali ni.. aku kate dah bawak naik lori..Buduh sungguh manusia ini !!! Aduh mummy..sakitnye..

13.

  -He..he.. aku selamat..aku selamat..yEAHAAA!!



JUMPA LAGI.

































1 Responses to SKETSA KISAH PENGORBANAN AIDIL ADHA- Adaptasi jiwa kacau.

  1. gadis keyel Says:
  2. Hahaha..giler owh..cam ciot jew..hek3..sesaper yg tension tahap gaban meh r singgah blog neyh..hahaha..grenti c tension tu xkan brani singgah kat kowg ag..hahaha

     

Post a Comment

INSPIRASI ANDA

IKLAN UNTUK ANDA..JADI tunggu pe ..

NUFNANG

Followers

bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark

LIVE PARLIMEN