TIPS KOMPUTER

INSPIRASI KESIHATAN KOMPUTER

BUAT DUIT DENGAN ZIDDU.COM plus PAYDOTCOM

Hak Milik INSPIRASI TEKNIK LAWAK Thursday, January 21, 2010 ,



Hari ni kita kongsi lagi dalam bab menambah pendapatan melalui Internet tanpa perlu mengeluarkan apa-apa modal, hanya perlu join dan lakukan apa yang disuruh, jika tidak laku pun kita tidak rugi apa-apa, jika laku itu satu bonus untuk anda..


1. Kita mulakan dengan Ziddu.com. walaupun bunyinya pelik serta kearah India sikit,tapi pemiliknya tiada kaitan atau berasal dari India. Ziddu.com membolehkan kita berkongsi file,video,hadiah atau sebagainya, anda boleh upload fail tersebut kedalam Ziddu.com dan mulakan kongsi dengan teman-teman. Jika ada yang muat turun fail atau apa yang anda kongsikan tadi, anda akan dibayar  oleh Ziddu.com.


Selain itu apa yang menarik tentang Ziddu ini ialah, ia menawarkan kita ruang fail tanpa Had tidak seperti beberapa laman simpanan yang kami gunakan sebelum ini. Untuk Muat turun ataupun pindahkan fail anda, ianya 30% lebih cepat dari lain-lain laman yang menawarkan perkhidmatan serupa. Jika anda lihat laman web Ziddu, ianya nampak simple dan tidak berserabut, ini akan mempercepatkan proses muat turun atau pindah data kedalamnya.
Ziddu menawarkan pendaftaran percuma dimana kita dibenarkan pindah data (Upload) mengikut keutamaan masing-masing, tiada syarat tertentu digunakan.


Gunakan kreativiti anda untuk buat duit dengan cara ini, seperti anda mempunyai simpanan lagu atau video yang mahu dikongsi, anda simpan dalam Ziddu, jika ada yang ambil fail tersebut anda dapat imbuhan..


Untuk join anda klik iklan dibawah.. mudah jer..






2. Salah satu peluang untuk anda buat duit ialah dnegan menggunakan program yang konsepnya lebih kurang anda ajak orang join program mereka dan anda memperoleh duit. Sebenarnya banyak program Referral yang boleh dipilih, tetapi buat masa ini kami cadangkan anda join Paydot.com terlebih dahulu, kerana ianya mudah untuk dikendalikan ,


- Selain kemudahan tadi, jika anda malas atau malu untuk mengajak orang join, anda boleh gunakan Widget atau kod-kod yang telah siap sedia dengan maklumat anda untuk anda promosikan dalam blog atau laman web anda.


Lihat video yang diberi dan buat keputusan.
Jika anda berminat klik link dibawah ini.


KLIK SINI UNTUK DAFTAR PERCUMA


CUBA tidak rugi..





















0 ULASAN Anda

Post a Comment

INSPIRASI ANDA

NUFNANG

Your Electronic Warehouse - Save on select Bose® products
New Barnes & Noble Membership Program!
Gifts for Grads
nook-The Ultimate Gift for Mom
Discount Golf World - FREE Gift with the Purchase of Select Bridgestone and Precept Golf Balls

Followers

Gifts for Grads
Pre-Order 'The Short Second Life of Bree Tanner : An Eclipse Novella'
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark

LIVE PARLIMEN