TIPS KOMPUTER

INSPIRASI KESIHATAN KOMPUTER

BUAT DUIT TANPA MODAL

Hak Milik INSPIRASI TEKNIK LAWAK Thursday, January 21, 2010 ,



Berbalik pada modal berbayar tadi, apa yang perlu anda ambil tahu ialah tahap keupayaan dan taraf syarikat atau laman web yang dipilih..Tips paling mudah nak tahu sama ada syarikat mereka besar atau tidak ialah..


- Lihat ada tak iklan Google Adsence dalam laman Web mereka.. Jika ada, maknanya mereka pun bergantung kepada pendapatan melalui Google..kesannya anda fikirlah sendiri..





Lihat pula tugasan yang anda perlu lakukan setelah anda buat pilihan.. paling utama ialah berapakah nilai yang akan anda dapat.. lihat contoh gambaran dibawah..



Yang perlu anda tahu..
- Perhatikan berapakah nilai kosong selepas titik. lihat program diatas mempunyai 4 nilai kosong..


Pengiraan akan jadi begini..
0.0001 memerlukan anda mendapat sekurangnya 100 klik atau lebih atau kurang
0.0010 memerlukan anda dapat 1000 klik atau lebih atau kurang
0.1000 memerlukan anda dapat 10000 klik atau lebih atau kurang


Maknanya disini untuk mendapat nilai 10 sen anda perlu 10000 klik iklan anda.. Mampu anda buat ??
Untuk tidak kecewakan anda, syarikat ini menawarkan anda nilai 2 kosong akan dibuang jika anda mengeluarkan modal dengan join mereka.. maknanya mata ganjaran anda akan jadi begini


0.00


Tetapi harus diingat, jika telah dibuang 2 kosongpun, anda masih memerlukan sekurannya 1000 klik ..Anda mampu..


Dan inilah realiti dalam perniagaan internet sebenarnya.. tidak ada jalan pintas kecuali NASIB anda baik anda terpilih untuk dapat imbuhan terbaik..tetapi ini hanyalah ditawarkan hanya untuk 1 dari 3 melalui 1000
peserta. Anda tak faham ayat ini.. begini


- Kami ada jalankan satu program buat duit, untuk menarik ramai pengunjung, kami bagi satu hadiah..katakan ahli seramai 1000 orang, maka kami cuma pilih 3 orang yang bertuah untuk hadiah tersebut, dengan harapan 3 orang tadi dapat membantu menambah ahli 3000 orang..itulah maksud ayat tadi..


Selain kesusahan yang perlu anda tempoh (kecuali anda ada ayat power mampu tarik orang ramai ) ialah berkenaan modal.. anda terpaksa keluarkan modal barulah anda dapat diberikan jalan yang mudah sedikit..tetapi yang penting anda ingat ialah, apabila anda membeli yakni mengeluarkan modal, sebenarnya secara tidak langsung anda menjana pendapatan mereka, pendapatan anda belum tentu lagi..FIKIRKAN..


Satu perkara paling menarik untuk anda fikirkan ialah..jika mereka yang menawarkan anda tawaran sudah jadi jutawan..kenapa mereka bersusah payah mengajak anda bersama.. kerana mereka pun susah seperti anda..mereka berusaha untuk menjadi jutawan.. jika anda sanggup menjadi seperti mereka..anda pasti berjaya..


Oleh kerana itulah untuk mereka yang baru nak berjinak-jinak merpati buat duit melalui internet ini, saya cadangkan anda join program yang tidak memerlukan anda mengeluarkan modal , maknyanya anda cuma daftar dan cuba berusaha untuk dapatkan apa yang perlu dilakukan. Jika anda tewas, anda tidak rugi apa-apa..


Artikel seterusnya saya akan membantu anda untuk mencari manakah program yang tidak memerlukan modal untuk kita kongsi bersama.


Jika anda rajin anda boleh layari blog saya ini..




ANITA ESA.









0 ULASAN Anda

Post a Comment

INSPIRASI ANDA

NUFNANG

Your Electronic Warehouse - Save on select Bose® products
New Barnes & Noble Membership Program!
Gifts for Grads
nook-The Ultimate Gift for Mom
Discount Golf World - FREE Gift with the Purchase of Select Bridgestone and Precept Golf Balls

Followers

Gifts for Grads
Pre-Order 'The Short Second Life of Bree Tanner : An Eclipse Novella'
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark

LIVE PARLIMEN