TIPS KOMPUTER

INSPIRASI KESIHATAN KOMPUTER

BUAT DUIT INTERNET- TIPS PILIHAN ANDA

Hak Milik INSPIRASI TEKNIK LAWAK Sunday, May 23, 2010

Semua orang mahu impikan hidup yang sempurna..semua mahu kumpul banyak wang..semua mahu jadi jutawan..tetapi disebalik keghairahan merebut semua itu kita kekadang lupa kita akan digunakan oleh mereka-mereka yang secara luarannya mahu membantu tetapi pada dasarnya menipu dan menggunakan kita sahaja..

Kami tidak mahu anda jadi mangsa, kami cuma mahu berkongsi dengan anda pengalaman kami sahaja yang boleh anda jadikan pedoman dan panduan.. kami bukan mahu anda join apa-apa skim ..cuma sekadar pandangan untuk kita kongsi..

1. Sebelum anda atau setelah anda ditawarkan sesuatu skim tak kiralah apa jua bentuk cara buat duit..pertama sekali anda perlu lihat syarikat apakah ini ? Siapakah mereka ini ? dapatkan info dalam internet tentang syarikat yang menawarkan anda skim mereka..

2. Kedua..apakah perniagaan yang dijalankan..adakah mereka menjual produk ? jika ada sesuaikah produk mereka dengan negara kita ...jika tidak menjual produk apakah bentuk tugas anda..adakah anda cuma cari orang lain dan dibayar  atau sebaliknya..

3. Berapakah bayaran atau ganjaran yang anda dapat setelah anda berjaya menjalan tugas yang diberi? Jangan ambil mudah perkara ini..anda lihat contoh iklan yang biasa digunakan.. 
Mudah..cuma seminit anda mampu menjana RM1000 sewaktu anda tidur..tahukah anda untuk mendapat nilai RM0.10 sen anda memerlukan pencarian seramai 100 ke seribu orang ..(anda boleh rujuk graf dalam artikel sebelum ini tentang macam mana sistem komisen boleh dimanipulasi ) .

4. Yakin dan percayalah bahawa tidak ada jalan pintas untuk senang..kalau ada jalan pintas buat apa dibina Sekolah, Universiti..baik duduk rumah dan main internet..tak perlu bazir masa belajar dan pening kepala ambik periksa..

JUMPA LAGI..




0 ULASAN Anda

Post a Comment

INSPIRASI ANDA

NUFNANG

Your Electronic Warehouse - Save on select Bose® products
New Barnes & Noble Membership Program!
Gifts for Grads
nook-The Ultimate Gift for Mom
Discount Golf World - FREE Gift with the Purchase of Select Bridgestone and Precept Golf Balls

Followers

Gifts for Grads
Pre-Order 'The Short Second Life of Bree Tanner : An Eclipse Novella'
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark

LIVE PARLIMEN