TIPS KOMPUTER

INSPIRASI KESIHATAN KOMPUTER

IKLAN MELAMPAU

Hak Milik INSPIRASI TEKNIK LAWAK Monday, August 17, 2009

Bila sebut iklan melampau ni jangan ler pikir lucah pulak..dah sebut perkataan lucah ni nak tanya anda semua.. lucah tu berbau macam mana? Busuk ker wangi?..Nak tahu kenapa penulis bertnaya begitu?..lihat ayat yang biasa digunakan seperti begini.. " Blog inspirasi terpaksa disekat dengan pukat bukan jaring kerana isi kandungannya berbau lucah?..heheeheh  kita teruskan dengan iklan melampau kita dari laman Susahdotmy jiran sebelah rumah Mudahdotmy.
1. Pakej percutian penyakit H1N1 untuk 3 orang selama 3 hari 2 malam. Penginapan serta sarapan pagi dan malam disediakan. Percutian anda akan aman dan damai,lokasi tersorok dari hiruk pikuk Kalau selamat anda boleh balik, kalau tidak tinggal situ terus pun tak per...
2. Penyakit Demam Campak untuk dijual, Kadar bayaran bergantung kepada tahap kepanasan yang diingini. Sesuai bagi mereka yang pernah demam kepialu dan yang belum pernah merasa demam. Jururawat dan Doktor disediakan secara percuma.
3. Kenderaan untuk dijual, empat tayar dah botak, cermin tingkat automatik tapi kena tarik dengan tangan baru boleh naik, enjin dalam keadaan kurang memberangkan, asap hitam adalah warna kegemaran. minyak masak 1 kilo diberi percuma untuk dibuat masak jika terkandas dimana-mana. Cepat tawaran terhad.
4. Dulu Bas sekarang jadi lori untuk dijuai mulah-mulah..Boleh selamat dan jalan kalau tak jumpa JPJ. Sesuai untuk kegunaan peribadi seperti bawa memancing mahupun bersiar-siar dengan keluarga. Tempat duduk tinggal besi, tapi anda boleh gunakan Sofa rumah kalau mahu dan pentingkan  keselesaan.
5.Tanah untuk dijual. Jual ikut berapa kilo anda mahu. Harga boleh runding. Tinggal tak sampai sekilo lagi..Tawaran terhad pada yang tak ada tanah tapi ada rumah sendiri.

6. Kedai Emas untuk dijual, Lokasi jauh dari orang, Singboard baru tukar jenis berlampu kelip kelip- terang bila siang,malap bila malam. Sebab nak jual malas nak berniaga dah, asyik rugi dari mula buka sampai sekarang. Pemilik bangsa Cina tapi reti boleh cakap jawa dengan pasih. Hubungi atau datang sendiri ke Kedai EMAS Tuck Ong Thong, Seremban, Pahang Darul makmur.

7. No plat tapi tak pelik kereta untuk dijual.. Biadaan tertinggi disyaratkan. Hanya satu nombor ditambah pula hanya 3 huruf.., Nombor cantik dan melambangkan keperibadian bakal pemiliknya. Tempahan dibuka sekarang.. Sesuai untuk kereta-kereta mewah. Dapatkan plat ini segera.. TAH 1..

8. Barang keperluan rumah untuk di jual. Lihat senarai diberi dan hubungi mereka kalau berminat.. Paku karat 3 batang, Ensei pintu 2 set (1 dah patah pada penyambung), almari gerabak keretapi 2 ketul, timun dan bawang setengah kilo,penyapu tak cukup lidi satu set (ada 7 helai ajer ), Sawang siling 15kilo, keluarga  Cicak dan lipas diberikan percuma.
9. Siput babi untuk dijual, boleh dibuat kajian dan rawatan untuk sakit H1N1. Harga tertakluk kepada bentuk cengkerang, lagi halus dan banyak bunga lagi mahal..
10. Nenekjun untuk dijual, keluaran Pakjun Peladang jaya saingan terdekat Makjun Pak Tani ni tau... boleh mendatangkan penyakit seperti tak da tulang, lemah tulang, lengoh sendi, kencing tak lawas, kuat kentut, anak meragam siang dan lemah tenaga batin..opppppp!!!!.
11. Anda mahu berjaya?..Mahu kaya? Belilah roti dan planta KAYA..Kami yakin anda akan berjaya mengenyangkan perut anda...
Wassalam.

0 ULASAN Anda

Post a Comment

INSPIRASI ANDA

NUFNANG

Your Electronic Warehouse - Save on select Bose® products
New Barnes & Noble Membership Program!
Gifts for Grads
nook-The Ultimate Gift for Mom
Discount Golf World - FREE Gift with the Purchase of Select Bridgestone and Precept Golf Balls

Followers

Gifts for Grads
Pre-Order 'The Short Second Life of Bree Tanner : An Eclipse Novella'
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark

LIVE PARLIMEN