TIPS KOMPUTER

INSPIRASI KESIHATAN KOMPUTER

INSPIRASI Pelik Tapi Benar

Hak Milik INSPIRASI TEKNIK LAWAK Thursday, August 20, 2009

Kenapa diberikan tajuk begini..? Tengok kejadian oleh mereka dan mereka ini..
" Aku pelik dan hairanlahh, nak kata tangki bocor puas dah aku belek tapi tak nampak pulak, tapi tetap kena isi semula, kemana dia pergi selama ni..Ko tahu tak mana pergi minyak yang kita selama ni..?"
" Bila aku baca berita kemalangan dalam surat kabo, aku jadi sedih sangat, sebab kebanyakan mangsa-mangsa yang terlibat tu masih dapat diselamatkan...Ok, Cuba ko pikir, mangsa kemalangan tu dah lah sakit, dikejarkan pulak ke Hospital.. tak ke kes naya tu..Ko bayangkanlah kalau Mat Motor eksiden patah kaki dikejarkan pula oleh Ambulan dan orang ramai ke Hospital, aku ingat mau tercabut kaki kena kejar.."
" Anda kalau shoping selalu di pasaraya yang tak payah puasa pun boleh raya kan..Pernah tak anda terlibat dengan adegan ini.. Masa kita pilih barang..kate ada Offer..tapi masa nak bayar harganya lain dari yang ditawarkan!! Dan biasanya anda pulangkan balik barang tu atau beli saja dan tidak buat apa-apa tindakan atau aduan? Pekik kan!!! Bayangkan kalau nilai 20sen dari kes tadi..banyak untung ooo.."
" Tahukah dan sedarkah kita bahawa syarikat-syarikat besar suka sangat kalau kita lewat buat bayaran.. nak tahu kenapa?..Mereka boleh denda kita dan mereka dapat untung tanpa keluar apa-apa perkhidmatan pun pada kita..Pelik tapi benarkan.."
"

0 ULASAN Anda

Post a Comment

INSPIRASI ANDA

IKLAN UNTUK ANDA..JADI tunggu pe ..

NUFNANG

Followers

bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark

LIVE PARLIMEN