TIPS KOMPUTER

INSPIRASI KESIHATAN KOMPUTER

INSPIRASI RASHITT..

Hak Milik INSPIRASI TEKNIK LAWAK Tuesday, August 25, 2009

Saudara Rashitt adalah salah seorang Informer bahagian politik bagi INSPIRASI Team yang  sering hantar  artikel beliau ke Tranungkite.net. Oleh kerana MAB tidak ada, jadi kita baca pendapat Rashitt tentang PRK yang akan diadakan esok sebagai hiburan..
Rashitt berhujah sampai hujan..
1. Sekiranya Calon BN  Shahrizat itu sebenarnya dari Pakatan, isu isteri dua dan saman menyaman akan lebih meriah dan rancak diperdebatkan dalam media prima.
2. Walaupun berkempen di Permatang Pasir, tidak ada seorangpun dari kedua-dua calon berani mengetengahkan isu Pasir..  
3. Jika anda perasan SPR suka mengadakan PRK pada hari Selasa sesuai dengan namanya SELASA PILIHAN RAYA..
4. Jika diikutkan,kempen PRK kali ni lebih sopan dan bertamakninah, maklumlah bulan Puasa,program kedua-dua calon lebih kepada "Tunjuk baik Atau Tunjuk Alim" kerana kebanyakkannya diadakan dimasjid dan surau.
5. Kalau orang tak reti baca surat kabar atau main dengar-dengar ajer, mesti dia ingat PRK kali ni diadakan di Kelantan, kerana nama Nik Aziz lebih meriah diceritakan dari calonnya.
6.Seperti biasa isu Pengundi hantu tetap menjadi pujaan ,tetapi kalau kita fikir dengan sedalamnya,ada lagi ker hantu zaman ni.. kan semua hantu SIBUK BERLAKON..tak caya tengok dalam Astro, TV3,TV1, boleh kata semua chanellah ada cerita hantu ni..Terkini pelakon hantu ni telah merebak ke kaum India dan Cina pula..jadi mana logiknya ada hantu..!!!
7. Isu kawin Calon BN rupanya lebih banyak diketengahkan oleh Pakatan, termasuklah bapak mertua isteri nombor 2 beliau, nasib baik tak sempat ada anak, kalau tidak naya anak tu..
8. Tahukah anda Kurma Yusoff  Taiyob mestilah menjadi pilihan seisi keluarga pengundi di Permatang Pasir, jika tidak, sebelum ini mereka selalu beli sekilo-sekilo di kedai  Runcit Pak Usof.
Sekian saja kerana bila hujan berenti, idea RASHITT pun turut berenti..

Selamat MENGUNDI KEPADA SEMUA DI PERMATANG PASIR..!!!


0 ULASAN Anda

Post a Comment

INSPIRASI ANDA

NUFNANG

Your Electronic Warehouse - Save on select Bose® products
New Barnes & Noble Membership Program!
Gifts for Grads
nook-The Ultimate Gift for Mom
Discount Golf World - FREE Gift with the Purchase of Select Bridgestone and Precept Golf Balls

Followers

Gifts for Grads
Pre-Order 'The Short Second Life of Bree Tanner : An Eclipse Novella'
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark

LIVE PARLIMEN