TIPS KOMPUTER

INSPIRASI KESIHATAN KOMPUTER

INSPIRASI ULASAN BERITA RASHITT

Hak Milik INSPIRASI TEKNIK LAWAK Friday, August 28, 2009

Anda tentu dah tahu siapa RASHITT kan, jadi mulai tika dan saat ini saudara Rashitt akan menngulas,mengolah berita-berita politik semasa dalam negara mengikut acuan beliau sendiri..

SUMBER MSTAR ONLINE..

-Kekadang kita menjadi pelik ler juga dengan masalah kekurangan gula dalam negara yang tidak dapat diselesaikan sebab rasanya semua tahu, RAJA gula ada sorang jer kat Malaysia ni..apsal tak gi jumpa dia..kan leh settel masalah problem?.
-Nampaknya Chua Soi Lek tersilap buat DVD ler,kalau hari tu dia buat DVD copy pasal joging dan kesihatan seperti yang dikeluarkan oleh bekas bossnya Ong Tee Keat, tentu tak ada masalah sampai dipecat.
- Cerita SPRM dan penyiasatannya dah jadi makin deramatik apabila berlaku tuduh menuduh satu sama lain..Apa kata kita cadangkan nama Plaza Masalam ditukar kepada Plaza MASALAH atau Plaza SAMPAI MALAM..baru tak payah nak ada apa-apa Enkueri.. 
- Samy Vellu masih dengan tahap keVeLLUannya, kita tunggu sahaja apa kisah beliau yang rambut tak mungkin beruban ini..
Lain-lain Sumber.
- Ada satu jawatan kosong yang baru dua hari lepas diperkenalkan, sesiapa yang mahu dan rasa layak memohon boleh datang sendiri ke KDN..Jawatan taraf tetap dan berpencen.. TUKANG SEBAT!!! siapa Mau??..
- Kekadang bila baca berita dalam sumber-sumber yang diperolehi rasa geram pun ada, soal kematian janganlah dibuat memain.. Tak pasal-pasal Datuk Ismail Kamus dituduh sedang meninggal dunia.
- Isu lompat Parti atau keluar Parti ni sepatutnya diharamkan terus, maknyanya kalau lompat juga hilang atau lucut apa-apa jawatan yang disandang,barulah orang yang mengundi rasa adil, lainlah kalau ada YB yang nak melompat katak ker, melompat sambil berenang ker..tak de siapa nak marah..
- Kes Kartika cukup senang nak diselesaikan, rotan ajer lah..tangguh apa lagi..jangan sampai nanti orang Singapura atau kaki arak dapat memperlekehkan Mahkamah Syariah sudahlah!!.
- Bila sebut pasal Epal Hijau  yang dapat mengelakkan terkena H1N1,ada beberapa perkara menarik boleh kita dapat..
 1. Tahu tak kenapa ramai orang Cina dan India beralih ke Pakatan Rakyat,sebab sekarang mereka makan Epal HIJAU bukan epal MERAH..
2. Orang dan penyokong UMNO yang fobia dengan warna Hijau mesti keberatan nak makan epal Hijau ..
Sebelum diakhirkan artikel ini..ada satu persoalan untuk anda fikir bersama.. SIPUT BABI boleh kena H1N1 tak ?...

Rashitt. 

0 ULASAN Anda

Post a Comment

INSPIRASI ANDA

IKLAN UNTUK ANDA..JADI tunggu pe ..

NUFNANG

Followers

bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark

LIVE PARLIMEN